Nabídka zaměstnání - Asistent/ka obchodního oddělení - Office manager/ka

Hledáme zaměstnance na pozici: Asistent/ka obchodního oddělení - Office manager/ka

 

Místo pracoviště:  

  • Chrudim, Pardubická 326

 

Pracovní poměr:

  • Práce na plný pracovní úvazek

 

Vzdělání:

  • Středoškolské s maturitou, VŠ

 

Hlavní náplň práce:

Zajištění administrativního chodu kanceláře. Správa certifikátů firmy, aktualizace a rozšiřování certifikátů. Podpora obchodníků – příprava harmonogramů, materiálů a prezentací. Komunikace napříč společností. Vytváření časových harmonogramů. Řízení jednotlivých obchodních případů – kompletní koordinace. Zpracování analýz a přehledů, organizace a plánování. Správa a aktualizace firemních dat. Korespondence, správa a formátování, kopírování, skenování a ukládání dokumentů.

 

Požadujeme:

  • Příjemné vystupování
  • Proaktivní přístup k problémům
  • Systematický, racionální styl práce
  • Aktivní znalost práce na PC – MS Word, Excel, PowerPoint
  • Časovou flexibilitu (pracovní doba 40 hodin týdně)
  • Pečlivost, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost
  • Výborné organizační schopnosti.
  • Schopnost a snahu dále se vzdělávat

 

Nabízíme:

  • Práci v přátelském kolektivu
  • Stabilní zázemí zavedené kanceláře
  • Dobré platové ohodnocení
  • Mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvky na stravování
  • Možnost výuky angličtiny
  • Firemní akce

 

Mzda:

  • Od 25.000 do 28.000 Kč/měsíc

 

Kontaktní osoba:

Máte zájem o práci v A-Z PREZIP? Kontaktujte nás!

+420 776 182 433